Şanlıurfa’dan ayrılan Çakmak ve Yakar için veda yemeği

Görev yerleri değişen Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Çakmak ile Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanı Muttalip Yakar için veda yemeği düzenlendi.

Şanlıurfa’dan ayrılan Çakmak ve Yakar için veda yemeği

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) kararnamesi kapsamında yeni görev yerlerine atanan Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Çakmak ve Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanı Muttalip Yakar için veda yemeği düzenlendi.

 

Kentten ayrılan yargı mensupları için sosyal medya hesabından paylaşım yapan Şanlıurfa Valisi Şıldak, kentte görev yapan iki önemli yargı mensubuna hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek yeni görevlerinin hayırlı olması temennisinde bulundu.

Vali Şıldak paylaşımında, "Yeni görev yerlerine uğurlayacağımız Şanlıurfa Cumhuriyet Başsavcımız Sayın Mustafa Çakmak ve Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanımız Sayın Muttalip Yakar'a görevlerinin hayırlı olmasını temenni ediyor, başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verdi.

Şanlıurfa’dan ayrılan Çakmak ve Yakar için veda yemeği

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum