Son kullanma tarihi geçmiş ürünleri vatandaşa içireceklerdi! Eyyübiye'de ele geçirildi!

Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk ve çevre sağlığını korumak adına denetim ve kontrol faaliyetlerine aralıksız devam ediyor.

Son kullanma tarihi geçmiş ürünleri vatandaşa içireceklerdi! Eyyübiye'de ele geçirildi!

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gıda üretim, pazarlama ve satış noktalarında yaptıkları kontrollerde ihlalleri affetmeyen Eyyübiye Zabıtası, bir işletmenin açık alanda depoladığı çok büyük miktarda bozuk içecek ele geçirdi.

Gıda hareketinin hızlı olduğu fırın, market, lokanta, kasap gibi hizmet alanlarında olduğu kadar gıda üretim ve pazarlaması yapan işletmelere yönelik de denetimlerine devam eden Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, bir gıda toptancısının açık alanda stokladığı yaklaşık bir kamyon içeceğin son tüketim tarihinin geçtiğini ve bozulduğunu tespit etti.

Halk sağlığı açısından riskli bulunan ürünlere imha edilmek üzere el koyan ekipler, ilgililer hakkında yasal işlem başlattı. Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, denetimlerin aralıksız devam ettiği, gıda güvenliği ve halk sağlığını ihlal eden işletmelere yönelik ağır yaptırımlar uygulandığı belirtildi.

Son kullanma tarihi geçmiş ürünleri vatandaşa içireceklerdi! Eyyübiye'de ele geçirildi!

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum