Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Karayolları Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen yol yapım ve bakım çalışmalarına ilişkin açıklamalarda bulundu.
Açıklamaya göre Viranşehir–Şanlıurfa yolunda 45 kilometrelik, Kızıltepe–Viranşehir yolunda ise 40 kilometrelik güzergahta üstyapı çalışmaları başlatıldı. Bu çalışmalarla birlikte yol standartlarının yükseltilmesi ve ulaşım konforunun artırılması hedefleniyor.
Öte yandan Ceylanpınar–Kızıltepe yolunda da 10 kilometrelik bölümde yol yenileme çalışmaları bu hafta itibarıyla başladı.

0 Yorum